INTERNAL BRANDING = EXTERNAL BRANDING
In organisaties met een sterke branding wordt het merk gedragen door de mensen die er werken. Zij vormen niet alleen het visitekaartje van het merk, maar zij brengen het merk tot leven. Door de merkwaarden in de praktijk uit te dragen en de merkbeloften te bewijzen, geven de medewerkers de organisatie dat unieke en onderscheidende karakter waar klanten voor terugkomen.
BOUWEN AAN EEN STERKE MERKBELEVING
Het verbinden van je cultuur en waarden aan je merk en dienstverlening is van groot belang voor een consistente dienstverlening. Als medewerkers de merkboodschap goed willen uitdragen, moeten ze het ook zelf oprecht ervaren. Vandaar dat wij interne en externe branding met elkaar verbinden en de beleving van de medewerker als sleutel zien tot de authenticiteit en kracht van je merk.
EMPLOYEE JOURNEY & EXPERIENCE
– Schetsen employee journey
– Aansluiten customer journey
– Employee experience onderzoek
– Visie, doelbepaling en gap analyse
DESIGN & COCREATIE STRATEGIE
– Employer value proposition
– Employer brand strategie
– Cultuur- en waardenanalyse
– Employee experience ontwerp
UNIEKE MERKBELEVING ROADMAP
– Praktisch plan van aanpak
– Roadmap voor gefaseerde en duurzame verandering
– Begeleiding en deepdive waar wenselijk